close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב המשרד עם דפוס דיגיטלי

מערכת שורשיז אייר, תשעה06/05/2015

איך תשפרו את עיצוב המשרד שלכם בעזרת דפוס דיגיטלי

תגיות:
לפני עשר שנים ואולי אפילו יותר, היינו נכנסים למשרד סטנדרטי ורואים בו את אותו משרד, אחר לגמרי, שביקרנו בו ביום לפני. כל המשרדים נראו פחות או יותר אותו הדבר, עם אותו ריהוט משרדי שנקנה בדרך כלל באותו מקום, צבעים נייטרליים על הקירות ועל פריטי הריהוט ומעט מאד מקום לעיצוב אישי או עסקי.

היום ישנה מגמת שיפור רצינית בכל מה שקשור לעיצוב משרדים, שהופכים להיות הבית השני שלנו ולפעמים אפילו הראשון, כאשר אנחנו מבלים בהם כעובדים יותר ויותר שעות. לצד הרצון ליצור משרד שהוא יותר נעים לעובדים ולכן בעל נגיעות עיצוביות אישיות יותר, אנחנו הופכים את המשרדים שלנו לגלריה של השירותים שלנו ומשקפים לכל מי שנכנס אל המשרד את המוצר או השירות שאנחנו מציעים. איך עושים זאת? באמצעות דפוס דיגיטלי.

היום קוראים לזה מיתוג
הדפוס הדיגיטלי מתחבר אל עולם העיצוב ובעיקר עיצוב של משרדים ובתי העסק דרך מילה אחת וייחודית – "מיתוג". הדפוס הדיגיטלי מאפשר לנו ליצור בצורה יעילה ומהירה פריטי דפוס שמייצגים את המסר השיווקי והעסקי של העסק שלנו, הלוא הוא המותג.

אנחנו מציגים במשרדים שלנו פוסטרים עם תמונות של מוצרים או אילוסטרציות שמדמות את השירות המעולה והמיוחד שאנחנו מעניקים, אנחנו שומרים על שפה עיצובית אחידה, בוחרים בצבעים שולטים שמתכתבים עם צבעי לוגו החברה ודואגים שהכל יהיה תואם – כלומר מתאים למותג. לתהליך הזה קוראים מיתוג והוא מתבטא גם בעיצוב נכון של המשרד.

אנחנו מציגים במשרדים שלנו את השירותים והמוצרים שלנו בדרך מכובדת, מתקדמת ואסתטית מאד.

דפוס דיגיטלי – כל האפשרויות פתוחות
עידן מכונות הדפוס הישנות כבר פג מהעולם והיום תתקשו למצוא בית דפוס שמדפיס בשיטות הישנות. הדפוס הדיגיטלי נכנס לעבודה בבתי דפוס גדולים וקטנים כאחד והוא מאפשר לנו ליצור עולם ממותג ושיווקי שאיתו נעצב את המשרד שלנו.

באמצעות דפוס דיגיטלי, שהוא דפוס מהיר שמבוצע במכונות מתקדמות, אשר מקבלות קבצים גרפיים ישירות מהמחשב ויוצרות עבורינו אינספור מוצרים – מפוסטרים גדולים שאפשר לתלות על קירות המשרד דרך פרוספקטים שניתן להציב במקומות אסטרטגיים ואפילו דמויות חתוכות מקרטון – במידה שיש לכם פרזנטור מוכר.

לצד כל אלו, תוכלו להפוך שלטים ושאר האלמנטיים הפרסומיים של המשרד להרבה יותר ממותגים ומעוצבים, בזכות האפשרויות הגלומות בדפוס דיגיטלי. בתי דפוס יוצרים שלטים דיגיטליים מוארים, חשמליים, קטנים וגדולים שהופכים את העסק לבולט יותר בשטח ואת הנגישות אליו לקלה יותר. הערך המוסף: פרסום קל ומהיר למשרד. 

בתי דפוס דיגיטליים – קווים לדמותם
כדי להנות משירות של גרפיקה ועיצוב והדפסה איכותית כמה שיותר, צריך לבחור כמובן בבית הדפוס הטוב ביותר. בכל מקום בארץ תמצאו בתי דפוס איכותיים שמציעים שירותים שונים, מהדפסת שילוט למשרד ועד לפרוספקטים או פוסטרים פרסומיים.

מומלץ להתרשם מעבודות שביצעו בבית הדפוס ולבחור במקום שמדבר בשפה שלכם ומציע לכם מוצרים מקוריים ומעוצבים, שמתאימים למיתוג שלכם ומכבדים אותו. כך תוכלו להרוויח בקלות שני דברים: עיצוב משרד שכולו מדבר בשפה אחידה ופרסום מהיר וקל שמגיע לכל מי שנכנס למשרד שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה